Gi et medlemskap i gave!

Nå kan du gi bort et medlemskap i Rælingen kunstforening!

Gi gavekortet, eller gjerne flere, til venner og kjente som du tror kan ha glede av tilbudene i kunstforeningen.

Gavekortet gir medlemskap i Rælingen kunstforening frem til årsskiftet eller frem til årsskiftet neste år dersom det kjøpes etter 1. august.

Mottaker vil motta giro på linje med andre medlemmer når gavekortet utløper, og kan dermed enkelt velge å forsette medlemskapet.

Du får flere gavekort i Sandbekkstua eller ved å ta kontakt med en i styret. Sammen med gavekortet ligger det en giro slik at den som gir gavekortet enkelt kan betale gaven. Hvis du betaler med nett- eller telebank, kan du også laste ned gavekortet som en PDF fra denne linken (skrives ut på begge sidene av et passende ark): rkf_gavekort.pdf

Skrevet av Geir Hareide Andersen Send link som e-post